Thursday, December 20, 2012


' Now , I can see my parents and my teachers are proud of me .Thank you Allah ! '




                            Now that's my result . Syukran Ya Allah . Happy gilaaaa woi time tu . Jujur aku cakap aku tak target apa-2 pun . In my heart I just say ' Its okay Emma . Tak dapat A sangat pun takpe . asalkan kau dah berusaha . tawakal kepada Allah . Insyaallah ' tu je . Siap tweet 'Let's pretend that today is my happiest day , EVER .' And tak sangka , semua tu betul-2 terjadi ! :)

                               Time nak pergi tu , sempat dengar lagu tuuu . chillax-2 jap . Takut nanti gabra sangat en haha . then time jumpa segala kimak aku tu mula lah nak buat kepala gilaaa . sempat lagi maki orang dekat tengah jalan HAHAHHAAH k sumpah lawak k . Then time masuk skolah tu . . . . . . . . kau jangan cakap lah . Skru dekat kaki aku rasa macam dah nak tercabut dah . Muka pucat macam nak tunggu injection je HAHA .


                                  Then jumpa cikgu . Salam dulu k . and then mula lah detiknyaaa untuk menanti keputusan yang cikgu bagi nantii . maiiigoodddd awal-2 lagi aku dah menangis tau HAHAHAH . Cikgu-2 aku lah ni , kenakan aku . bagi aku cuak macam dah nak tercabut jantung .



Cikgu Norlita : Ape teruk sangat awak ni ? Kenapa result teruk ?

Me : Haaaaa cikgu ): result saya teruk ? *bergenang air mata

Cikgu Syuhada : susah ke nak dapat 8a matun ?

Cikgu Norlita : *pandang aku and buat muka kecewa

Me: Haaaa cikguu ! Jangan lah . saya takut . Cikgu saya minta maaf ! cikguuu!
*time ni aku dah melompat menangis-2 dah depan counter HAHAHA*

Cikgu Norlita : *bagi slip * Tahniah ye matun (smile)

Me : *Menjerit sambil menangis* kelakoorrr muka aku hahahah .



                           HAHAHA lawak gila bhaiii . Aku menjerit doh time tu . sedar tak sedar aku terpijak kaki kawan aku HAHAHAHA k lawak k . Alhamdulillah Ya Allah . Aku tak expect pun nak dapat 7a . Aku tak kisah kalau tak dapat straight sekali pun . Result macam ni pun dah memuaskan aku :) And when I meet my teachers , I know that they're proud of me :) Cikgu syuhada pun tersenyum dengan result aku . Even my mummy , cikgu Norlita . I'm soooooooooooo Happy !


                             Bila aku call mak aku , mak aku pun terkejut . I know my mom proud of me too . Abah pulak . . . . entah lah . bila aku cakap 7a tu bapak aku terkejut . Then , lama-2 tu . . 'okay lah tu' Itu je dia mampu cakap tauuu . Then call cikgu Zarina . Dia pun happy . Hehe . Semua duk happy lah dengan result aku lah katekan . Like seriously babe , aku bukan belajar sangat . selalu je bercakap dalam kelas , selalu je tidooooooo ~ . Tapi , Ada usaha sebalik semua tu HAHAHAHAHAHAHAHAH


                              And tadi , Happy punya pasal , sampai aku terlupa sesuatu . Aku teringat dekat dia . So dalam pada masa yang sama aku macam nak call dia nak cerita aku dapat result . Then lama-2 , ohh baru aku sedar . He's not in my life anymore :') then tahan je hati nak call dia . Sayuuuu jee hmm . Awak , saya dah berjaya dalam PMR . Aku nak dia tengok yang aku boleh berjaya ! WITHOUT HIM ! yeaa aku boleh . PMR dah lepas , now . SPM .


                                 Then tadi semua sebok call partner segala partner . Aku ? call mak bapak aku jelah hahahahah . Takpelah aku takde boyfriend pun sebenarnya . aku dah terbiasa kot . Maybe bila aku dah habis SPM baru aku nak menggedik nak ada BF kot . like seriously , takde hati kot nak couple . Bosan . Being single much better . At least boleh focus on my study kan ? kcun ahhh .


                                     Ramai congrates dekat aku . serious happy gila Ya Allah ! :) even cikgu skolah rendah aku pun still ingat aku . Sedara-2 aku , kawan-2 aku . I'm sooooo grateful :) Tapi yang slack B aku agama . so ada jugak lah dapat komen-2 yang agak negatif . Hello I've try my best k . dah agama aku B nak buat acane kan . Jangan lah sampai cakap aku ni memalukan agama sendiri  . Insyaallah aku akan focus kan agama tu . Tolong lah ye . Saya akan cuba perubah nye . Insyaallah .


No comments: