Thursday, December 13, 2012



' R-O-C-K me AGAIN'


                           So 2012 almost over . 2013 is just around the corner . and my PMR result getting nearer . How do I feel right now ? it sucks ! 19.12.12 tarikh keramat ni wooiiiiiiiiiiiiiii . risau ni risau :/ agak-2 apalah yang aku akan dapat nanti ? berbaloi ke ? dapat berapa A ? hmmm Im reaaaaallllyyy gettin sweat right now . 6 more days to go and ____________________ DIE . ughh wish me luck guys . Hoping that I'll get straight A's in PMR . Amin .



                            And , 1 more week and I'll fly to philippines :) yay ! I miss my hometown . Hoping that this year its not too dissapointed trip and X'mas for me . Dah lah kali ni pergi dengan mak je . ughh serious bosan . mesti ma dengan kawan-2 , adik beradik dia . aku ? pisang sorang-2 -____________- menyesal pulak dahh haihh . takpaa . kawan-2 aku hadee haha . lagi pun seminggu je . watlekkk ahhh xD



                          So memandangkan 22 DEC ni tarikh flight aku . Sama tarikh bila aku coup dengan ___________________ erghh lupakan . So time tu jugak aku nak start new life . aku nak lupakan dia :) yes ! Mesti boleh . sebab , aku dah pernah buat dah dulu HAHAHA . Last year , nak lupakan ex punya pasal , bila sampai filipina buat azam baru , theenn yeah . It works ! so New LIFE for this coming 2013 . Insyaallah boleh . And one more thing , sepanjang seminggu aku dekat filipina tu jugak aku nak perubah diri aku . Banyak sangat silap yang aku buat dalam hidup nei . so yeahhh . starting to do a makeover !


                           And one more thing . Rabu depan last aku kerja dekat tempat kerja aku tu . Hm sayu jugak hati ni bila teringat staff-2 dekat sana . Eventhough diaorang lebih tua dari aku . But seriously , aku takkan lupakan diaorang . Macam-2 jugak gelagat staff-2 ni . But I saw them for a perfect staff worker HAHA . I'll gonna miss them . Especially my Ummi ): hmm . Kak watie , Kak ayu , Kak atie , kak eyla , kak farid , Kak peng , And all of them lah ! ): ewwdih iteee hahah . And then masuk lah aku ke alam Form 4 . Can't wait ! :)


                            And my wishlist for the up coming 2013 is to get a NEW life , NEW story , New Gadgets ,NEW attitude , NEW boyfriend , NEW heart and the most important is , The NEW ME :) Like seriously , I need a new life for myself . I'm tired to be EMMA in 2012 that always thinking about somebody's heart , always get hurt , always upset and crying . just stop it okay . Can't wait for it haha . btw gotta go now . sorry for being busy lately . bbye :)

No comments: