Sunday, January 27, 2013




                       Yesterday , I do relize something . Something that I don't really expect that I could say like that . You know it's really hard for me to axcept all this kind of fake drama infront of me . It's disgusting . Sorry to say , aku fade up ! aku pelik dengan orang yang update itu ini pasal gf/bf dia . and I don't even know why I get too mad last night . Padahal aku tahu aku pun pernah buat benda yang sama . pfthhh bodohnyaaa aku ni haha.


                         I always told myself to not gonna ever give up on L.O.V.E . Cuz I believe that one day I would find a perfect guy for me as long as we keep on searching and never do any mistakes when we are in a relationship . But now ................. I admit , I give up on love . I dont believe in love anymore . and Im afraid to have those 'love' feelings .


                          Because of what ? I get hurt too much . I've dissapointed too much . I've get jealous too much . I've cried too much . I waste my couple years of my teen life to feels that stupid feelings just because of boys that I'd care too much , and I love too much . So I think it is the right time for me to take a chance and stop hurting myself . stop hurting my heart . anyway , its just a stupid 'cinta monyet' thingy . So why so serious ? I'm still young and still there's a lot of things that I dont know will come in my future . And there's a lot of thing that I must focus on and its way too important than this shits.


                         Cukup-2 lah tahun lepas aku kena teruk kan hahahahaha . Aku takut nak rasa semua benda tu lagi . It's truly damn hurt . Sampai aku ada pressure . Don't you all know benda-2 macam ni lah mampu buat jiwa korang tak tenteram ? macam tu lah jadinya kalau dah bercinta kalau belum kena pada waktunya . Nak bercinta boleh but jangan terlalu serious kecualilah kalau korang dah lepasan U, dah ada kerjaya , and yakin yang BF korang tu lah yang terbaik untuk menjadi Imam korang. I dedicated this to my beloved girls . Kita kaum hawa , and yes , kita cepat sayang orang , kita cepat melt bila orang tu sweet . but ingat , kalau dah terluka tu , luka dalam woiii . sebab apa ? hati kita lembut sangat-2 . Itulah specialnya kaum hawa yang Allah dah ciptakan :)


                         For teenagers macam saya , Please lah as I say just now , don't BE SO SERIOUS in this 'cinta monyet' . Jangan yakin sangat bf korang tu jodoh korang ? sebab apa ? sebab aku pun dulu dah pernah buat HAHAHAHA . but tengok lah apa jadi ? diri sendiri terluka sampai ke hari ni . Please jangan cakap yang bf-2 korang yang terkini tu 'lelaki terakhir' korang . macam korang yakin sangat . Jangan sampai last-2 break jugak , then diri sendiri makan hati sendiri . And that's why sampai harini aku tak dapat terima sebarang lelaki untuk jadi BF . Crush aku yang dulu bukan main berlambak , satu pun aku dah takde . sebab apa ? patah hati and dah takde hati . hati aku dah expired LOL LOL LOL 


                          Aku dah malas nak searching-2 ni , dah malas nak ada bf . Dulu , frankly speaks lah , aku selalu yakin yang aku dapat jumpa 'perfect guy' time-2 ceni . crush pun berlambak . al maklumlah aku ni kuat berangan dulu hahah . But Alhamdulillah , aku pun dah berubah sikit-2 ni haaa . bagus lah untuk diri aku . sekurang kurangnya aku dah tak lalai , and aku sedar aku berpijak pada bumi yang nyata . Hidup bukan 'fairytale' and hidup takkan pernah jadi macam mana yang kita minta . itulah HIDUP .


                            Maybe aku akan ulangi perbuatan tu bila aku dah lepasan SPM hikhik . yelah , sementara otw nak SPM ni kena focus en en . soo hell yeahh ! but , kita tak tahukan someday tetibee hati aku berlembut lagi ke hapee . uihhhhh uihhh ! selisih malaikat 44 . mohon dijauhkan . aku lebih selesa hidup macam ni dah :) But ....... sebagai remaja , perasaan tu mesti ada . Lagipun dulu dah memang terbiasa dengan benda-2 macam ni . 2013 nilah first year aku try untuk stop ada bf . kalau tak awal-2 tahun dah lama aku ada hahahahahahah . apa pun , let's pray the best of our life ! Insyaallah . Oh one more thing ! Couple itu HARUS yeaa . Bukan HARAM . HARAM kalau korang jadikan couple tu ke arah maksiat . so please , couple biarlah berbatas batas , Insyaallah diredhai Allah and boleh kalau ditakdirkan orang yang korang couple tu lah jodoh korang :) tak ke best tuuuuuuuu !





p/s : sekadar peringatan untuk diri sendiri and semua pembaca ya :) No hearts feeling . much love ! Xx


                             

No comments: