Tuesday, September 4, 2012



' Emma + Faheem : BAPAK KAU . kitaorang kawan je lembu .'





                         Assalamualaikum ! dah tengok gambar atas ? hahah tu gimik je lebih . terasa sweet pulak bila ber-sedondon . apapun kitaorang ni kawan jela . Kawan since Primary school :) Pendek siaaaaaa aku HAHA puihhh kimekkk betull . Act takdee motif pun aku letak gambar tu . Dah tak tahuu nak taruk manoo . letak je lah gambar ni . Tu adalah antara gambar yang kitaorang snap snap time raya open house rumah member . Awesome gila time tu ! Im gonna miss that moment , FOREVER.


                           Anyway talk about school , Aku dapat No. 1 Dalam kelas time trial PMR . wohoooaaaa happy gilaaa tau ! Alhamdulillah lah . But bagi aku , semua tu tak penting doh . Ape lah sangat No. 1 dalam kelas tu dibandingkan dengan markah yang aku dapat . Teruk jugaakk :/ Kecewa pun ada but I'll do my best for My PMR that will be just around the corner . Wish mee luckkk ! :D


                          Anywaayy , Nak story ni . Aku dah luahkan segala galanya perasaan aku dekat dia semalam . Happy ? entah lah . terasa menyesal pulak cerita pasal tuu hahaha . Kawan aku sorang lah ni . Pundeekk suh aku luah-2 je . Dia kata pendam tu hanya menyakitkan hati . Well , aku memang dah terbiasa kalau macam tu . Takat sakit-2 hati ni small the pieces je . I dont know what will be happen next between me and him . entah lah , aku malas nak berharap .


                          I do still love you . Aku tak pernah sayang orang lain macam aku sayang kau , faham ? Dah jangan tanya aku banyak-2 kali macam mana perasaan aku HAHAHAHA . Kalau lah dia pun cakap yang dia sayang akuu jugak ? ): haihhh . takpaa lah . sekurang kurangnya aku dah okay . Betul jugak kata kawan aku tu . Sekurang kurangnyaa aku tak rindu dia sangat , aku tak rasa bersalah sangat . HEHE . ehh okay lah . bila-2 lagi kitaa storyy oceeyy ? Niteee <3

                             

No comments: