Wednesday, August 22, 2012

copycat ? Oh tidaaaakk :O

                         Like seriously , aku tak faham betul dengan orang yang suka copy-2 things ni . Kalau boleh semua nak copy ! style , words , status , tweet and etc . . . . eh waa terbakar tahu !? terbakar . Kalau member nak tiru tu aku tak kesah lah . nie EX-bestfriend . EX okay ? sekali lagi saya tekan kan , EX . I've no longer any relationship with her . even FRIEND . tak kesah lah kalau nak copy ke apa . Tapi dia lah dulu hina aku , then sombong nak mampus bila jumpa . memang aku terbakar lah wehh .


                        Dear 'R' , awak ni tak malu ke ? awak sedar tak , 'PEREMPUAN JALANG' ni lahh yang awak tiru . 'PEREMPUAN JALANG' ni lah awak hina dulu . Tapi semua awak nak tiru dari 'PEREMPUAN JALANG' ni kan ? eww shame on you whore . Tak sangka eah , kau yang batak . aah , kau memang batak . Kau hina aku dengan budak rempit bagai . Kau malukan aku dekat kawan kau . padahal kau tak sedar yang kau memalukan diri kau sendiri . dont you note that dear ?


                         Buat account baru , then copy status aku . aku tahu benda tu dah lama , but aku memang tak puas hati weh . memang tak puas hati . Bila jumpa , aku tegur , kau menyombong macam babi . Terasa anda tu HOT , Then cabut lari . APAHAL ? rasa bersalah ye kak ? ktapeee kak . aku dah lame ampun kan dosa kau . RAYA-2 ni tak elok kalau simpan dendam kan . tulah , lain kali jangan nak fikir diri kau tu bagus . apaa ? 30 orang like status kau ? eh HOT nyaaa kau kak :P Takpaa ramai kabel lewwtuuuu hahah .


                         Sebab aku tak batak HOT lah aku tak kesah orang cakap apa . aku tak kesah aku berkawan dengan siapaa , dengan rempit ke hapee . asalkan diri aku tak rosak . kau tu ? hamboii hina rempit , cakap takdee class bagai . sedih lah hidup kau ni . malas nak cerita panjang-2 . hanya berdoa kau kembali ke pangkal jalan k ? haha :P btw nak nasihat sikit ni . EDIT gambar , tolong jangan nak over sangat . dari gelap , terus putih NAK MAMPOS . mata dibesarkan macam anak patung . bulu mata lentikk nohhhh . sekali orang jumpa kau , mau mati mengejut tengok rupa kau sebenar . Aku nasihat je k ? Selamat hari raya .

No comments: