Wednesday, July 25, 2012



' PRS paling comel , whooyeaaahh! '


                                   Jeng - jeng - jeng ! Look on what Im wearing ? alaaa purplee tuu . Jyeaahh , Aku telah dilantik sebagai PRS sekolah Smk Raja Ali . okay siapa prs macam aku ? seeppp sikit . kita sama hoho ! Alhamdulillah , watikah perlantikan dijalankan dengan sempurna Isnin lepas time perhimpunan . excitedd kay ? semangat tau aku nie hahaha .

                                  Btw vase purple tu serius awesome gila ! lawaa okay ? but some kind of people in my school menyuarakan suara2 sumbang . mengatakan vase tu tak lawa lah , nampak macam jabatan lah , budak tadika lah , cleaner skolah lah . pffthhhh sungguh kejam kay . lagi-2 si hidayat tu . tiap kali aku pakai asyik kena perli je . tahuu ah kau jeles ! ! noob . But tak kesah lah . apapun vase purple memang comel .


                                  About PRS , well as you all know ianya memang untuk membantu sekolah dalam apa-2 event keee , prs memang kena ada . ianya untuk membantu melicinkan lagi progress dalam suatu event tu . prs nie pun berfungsi untuk membantu kawan-2 kitaaa dalam segi pelajaran , sosial and etc . dah macam fakta dah aku cerita ni hahah . skema macam gampang je ayat . LOL . btw asl korang faham sudeehh . soo sampai sini jelah . sakit tangan aku nak menaip panjang-2 hahaha . bboii & thanks reading <3


                                   


No comments: